Reklamace a vrácení zboží
Reklamace poškozené zásilky?
Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte, že zboží bylo při dopravě opravdu poškozeno, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.
Reklamace zboží?
Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: zakaznik@latna.cz s popisem problému (uveďte prosím také číslo objednávky).
Vrácení zboží v zákonné lhůtě?
Do 14 dnů máte možnost vrátit nepožkozené a nepoužívané zboží.
Jak odeslat reklamaci nebo vratku zboží?
- Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
- Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument prokazující nákup a připiště vaše číslo účtu, kam vrátit případné peníze za zboží.
- Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.
Kam zásilku odeslat?
Miroslav Antal
Polní 596
Průhonice
25243
V případě nejasností nám neváhejte napsat na email zakaznik@latna.cz