Reklamace a vrácení zboží

Reklamace poškozené zásilky?

Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte, že zboží bylo při dopravě opravdu poškozeno, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.

Reklamace zboží?

Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: zakaznik@latna.cz s popisem problému (uveďte prosím také  číslo objednávky).

Vrácení zboží v zákonné lhůtě?

Do 14 dnů máte možnost vrátit nepožkozené a nepoužívané zboží.

Jak odeslat reklamaci nebo vratku zboží?

  1. Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  2. Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
  3. Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument prokazující nákup a připiště vaše číslo účtu, kam vrátit případné peníze za zboží.
  4. Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.

 

Kam zásilku odeslat?

Miroslav Antal
Polní 596
Průhonice 
25243

V případě nejasností nám neváhejte napsat na email zakaznik@latna.cz